SUPERBRANDS

WELL, GARANTIA EXCELENTEI DE ACTUALITATE LOCALA

Viziunea WELL

 

Superbrands: În prezentarea companiei, spuneţi că unul dintre aspectele care v-au ajutat să ajungeţi la nivelul la care sunteţi astăzi îl reprezintă calitatea superioară a produselor pe care le oferiţi. Ce înseamnă calitatea pentru brandul WELL?

 

Aviva Noemi VITA, Manager Marketing & PR Well România: Calitatea ca și încredere. Asta este și ideea unui brand, ai o imagine căreia îi atașezi sentimente și astfel te ajută în procesul decizional. Datorită verificărilor de calitate stricte după producție, fiecare produs corespunde exact specificațiilor. Un produs care reușește să satisfacă an după an continuă să fie cerut. Când vorbim de calitatea unui produs trebuie să subliniem faptul că un factor esențial este stabilitatea în ceea ce privește parametrii, adică utilizatorul știe exact ce așteptări are față de acea calitate și în cazul brandului Well această stabilitate este continuă.

 

Superbrands: Care sunt principalele 3 calităţi pe care le au în comun toate produsele din brandul WELL?

 

Aviva Noemi VITA: Garanția, actualitatea, și raportul preț-calitate.

 

Superbrands: Ce loc ocupă inovaţia în dezvoltarea produselor?

 

Aviva Noemi VITA: Deși nu putem vorbi despe investiții în R&D, focusul este pe actualitate. În domeniul nostru nevoia nouă se creează rapid. Dacă rămâi în urmă orice altă caracteristică a brandului devine irelevantă.

 

Superbrands: Analizând comportamentul consumatorilor brandului WELL, credeţi că românii sunt tradiţionalişti şi practici sau, din contră, preferă să fie mereu în pas cu tehnologia, să aibă cele mai noi gadgeturi?

 

Aviva Noemi VITA: Categoric țin pasul cu tehnologia, dar nu neapărat din motive de funcționalitate. În România imaginea este o forță majoră care influențează decizii.

 

Superbrands: Care este cea mai inedită solicitare venită din partea unui client?

 

Aviva Noemi VITA: Cererile vis-a-vis de componentele unor electronice care nu se mai fabrică. În același timp, am primit propuneri de colaborare pentru co-branding, care s-au și materializat. Ne bucurăm de faptul că s-au dovedit a fi un real succes.

 

Superbrands: Vă desfaşuraţi activitatea într-un domeniu în care concurenţa este mare şi care evoluează aproape zilnic. Ce faceţi pentru a vă diferenţia de concurenţă şi pentru a ţine pasul cu tot ce e nou?

 

Aviva Noemi VITA: Investim în partenerii noștri, nu doar în portofoliul de produse. Mai ales în partea de suport marketing. Dezvoltarea lor este o prioritate pentru noi. Astfel s-a născut și sloganul nostru:  Partener. Aliat. Mentor – pentru dezvoltarea afacerii tale.

 

 Produsele WELL

 

Superbrands: WELL oferă o gamă largă de produse grupate în 6 categorii: Audio-Video, Connect, Electrics, Home, Light, IT. Ne puteţi spune care sunt produsele sau categoria de produse prin care brand-ul WELL se remarcă cel mai ușor?

 

Aviva Noemi VITA: Anul trecut am mai introdus o categorie – ENERGY –astfel acum avem 7 categorii. Produsele prin care WELL se ramarcă se schimbă întotdeauna, datorită nevoii variate a pieței, sezonalității și apariția produselor noi. Dar ce pot spune este că vara această ventilatoarele WELL au avut un real succes, atât în România cât și în Europa, la fel și becurile LED.

 

Superbrands: Aveţi peste 25 de ani de experienţă pe piaţă. Care au fost cele mai mari provocari pentru companie şi cum le-aţi gestionat?

 

Aviva Noemi VITA: Criza din 2008 a fost o provocare datorită căreia a trebuit să ne reorganizăm echipa, iar în zilele de astăzi lipsa de personal competent este o provocare care afectează firmele chiar și în Cluj, implicit și pe noi.

 

 Viitorul WELL

 

Superbrands: Ce planuri de dezvoltare aveţi?

Aviva Noemi VITA: Avem mai multe proiecte noi pe care ne concetrăm, cum ar fi inevstiția în schimbarea platformelor noastre online, și proiecte care vizează modernizarea rețelei noastre de magazine en-det.

 

Superbrands: Peste 5 ani cum va suna titlul unui interviu despre brand-ul WELL? :)

 

Aviva Noemi VITA: WELL – brandul românesc care a cucerit plaiuri străine de necrezut.


Vezi articolul publicat pe www.superbrands-romania.com